Wah! Kanan juga cerita BEST!!!

PAS Bukit Gantang terus mendahalui UMNO.Munajat Rakyat siri  1 PRU 13 ,berlangsung di Kubu Kuat UMNO,Kampung Pauh Bukit Gantang.Pada 19 April ini Munajat Rakyat siri 2,bertempat di Masjid Changkat Ibol,Changkat Jering.
Bukit Gantang,16 April- Datuk Mahfuz Omar dalam ceramahnya malam tadi mendakwa PPD dan agensi kerajaan seperti MARA dan BTN menayang video lucah kepada kakitangan mereka. Datuk Mahfuz Omar mendakwa,pengetua,penolong kanan dan beberapa guru daripada sekolah-sekolah dipanggil ke PPD untuk menonton video lucah yang memfitnah pemimpin Pakatan Rakyat.
Pelajar-pelajar universiti juga ditunjukkan video lucah oleh pihak berkenaan.dakwa Datuk Mahfuz Omar.

Go to Source
Author: mantaro

  • Comments Off
PAS Bukit Gantang terus mendahalui UMNO.Munajat Rakyat siri  1 PRU 13 ,berlangsung di Kubu Kuat UMNO,Kampung Pauh Bukit Gantang.Pada 19 April ini Munajat Rakyat siri 2,bertempat di Masjid Changkat Ibol,Changkat Jering.
Bukit Gantang,16 April- Datuk Mahfuz Omar dalam ceramahnya malam tadi mendakwa PPD dan agensi kerajaan seperti MARA dan BTN menayang video lucah kepada kakitangan mereka. Datuk Mahfuz Omar mendakwa,pengetua,penolong kanan dan beberapa guru daripada sekolah-sekolah dipanggil ke PPD untuk menonton video lucah yang memfitnah pemimpin Pakatan Rakyat.
Pelajar-pelajar universiti juga ditunjukkan video lucah oleh pihak berkenaan.dakwa Datuk Mahfuz Omar.

Go to Source
Author: mantaro

  • Comments Off
PAS Bukit Gantang terus mendahalui UMNO.Munajat Rakyat siri  1 PRU 13 ,berlangsung di Kubu Kuat UMNO,Kampung Pauh Bukit Gantang.Pada 19 April ini Munajat Rakyat siri 2,bertempat di Masjid Changkat Ibol,Changkat Jering.
Bukit Gantang,16 April- Datuk Mahfuz Omar dalam ceramahnya malam tadi mendakwa PPD dan agensi kerajaan seperti MARA dan BTN menayang video lucah kepada kakitangan mereka. Datuk Mahfuz Omar mendakwa,pengetua,penolong kanan dan beberapa guru daripada sekolah-sekolah dipanggil ke PPD untuk menonton video lucah yang memfitnah pemimpin Pakatan Rakyat.
Pelajar-pelajar universiti juga ditunjukkan video lucah oleh pihak berkenaan.dakwa Datuk Mahfuz Omar.

Go to Source
Author: mantaro

  • Comments Off
PAS Bukit Gantang terus mendahalui UMNO.Munajat Rakyat siri  1 PRU 13 ,berlangsung di Kubu Kuat UMNO,Kampung Pauh Bukit Gantang.Pada 19 April ini Munajat Rakyat siri 2,bertempat di Masjid Changkat Ibol,Changkat Jering.
Bukit Gantang,16 April- Datuk Mahfuz Omar dalam ceramahnya malam tadi mendakwa PPD dan agensi kerajaan seperti MARA dan BTN menayang video lucah kepada kakitangan mereka. Datuk Mahfuz Omar mendakwa,pengetua,penolong kanan dan beberapa guru daripada sekolah-sekolah dipanggil ke PPD untuk menonton video lucah yang memfitnah pemimpin Pakatan Rakyat.
Pelajar-pelajar universiti juga ditunjukkan video lucah oleh pihak berkenaan.dakwa Datuk Mahfuz Omar.

Go to Source
Author: mantaro

  • Comments Off
PAS Bukit Gantang terus mendahalui UMNO.Munajat Rakyat siri  1 PRU 13 ,berlangsung di Kubu Kuat UMNO,Kampung Pauh Bukit Gantang.Pada 19 April ini Munajat Rakyat siri 2,bertempat di Masjid Changkat Ibol,Changkat Jering.
Bukit Gantang,16 April- Datuk Mahfuz Omar dalam ceramahnya malam tadi mendakwa PPD dan agensi kerajaan seperti MARA dan BTN menayang video lucah kepada kakitangan mereka. Datuk Mahfuz Omar mendakwa,pengetua,penolong kanan dan beberapa guru daripada sekolah-sekolah dipanggil ke PPD untuk menonton video lucah yang memfitnah pemimpin Pakatan Rakyat.
Pelajar-pelajar universiti juga ditunjukkan video lucah oleh pihak berkenaan.dakwa Datuk Mahfuz Omar.

Go to Source
Author: mantaro

  • Comments Off
SEWAKTU aku mengarang artikel ini, aku harap pemimpin DAP sudah bersedia untuk menerima video lucah pemimpin mereka pula.  Ikut giliran ok.  PKR sudah, PAS pula sedang ditayangkan dan ‘coming soon’ mestilah DAP.  
Kita sudah bersedia memerhatikan ‘mainan bodoh’ mereka bahkan sedikit pun kita tidak terperanjat apabila satu demi satu benda-benda lucah yang mereka bawa kerana kita faham “Umporno dan lucah” memang tidak boleh dipisahkan.  Jika dahulu mereka jaja dubur Azizan, tetapi tidak berjaya kerana mereka fikir Azizan sudah tua maka rakyat tolak dubur Azizan.  Mereka cari yang muda maka mereka ‘beli’ dubur Sepol untuk dijadikan modal atau untuk dilacurkan bagi memanjang usia Umporno, mereka harap dubur Sepol boleh memperdayakan rakyat, malang sekali hanya di kalangan Umporno sahaja yang percaya itu pun semakin susut apabila bapa Sepol sendiri sebut anaknya telah dikhianati oleh orang atasan Umporno.  Gagal lagi.
Sebelum dari itu, mereka cuba gunakan Kumpulan “Three Strooges” Mr T atau Eskay.  Video hitam putih dibawa untuk memperbodohkan rakyat.  Malang juga kerana yang terpedaya di kalangan mereka juga yang sememangnya bengap-bengap belaka.  Bukan aku yang kata, Mamak Kutty pun ada kata, “Yang cerdik tiada di dalam Umporno”.  Marahlah kat Mamak Kutty, kalau berani.
Cuba perhatikan pada peha pelakon yang mereka dakwa Mustafa Ali itu.  Terdapat kesan meja dibahagian peha, adakah peha beliau lut sinar sehingga nampak meja di belakang?  Edit cara bodoh yang kantoi…..
Apabila semua cara yang diajar oleh Apco Yahudi Laknatullah itu gagal dilaksanakan terhadap pemimpin utama PKR, maka diubah taktik iaitu mencuba pula kepada pemimpin PAS.  Hah, wujud pula video ‘lakonan Mustafa Ali’ kononnya.  Mahu dicipta untuk Tok Guru Nik Aziz atau Hj Hadi, siapa mahu percaya?  Iblis kawan mereka pun tidak akan percaya.  Maka dicari tokoh yang nampak ‘moderate’ sikit iaitu Mustafa Ali.  Lucunya, diedarkan video itu dan pengedarnya dikatakan orang-orang PKR.  Kahkahkahkah…..
Dua dalam satu tujuan mereka.  Pertama, biar rakyat melihat pemimpin PAS ini rendah moral.  Keduanya mereka mahu agar ahli-ahli PAS marah kepada ahli-ahli PKR kerana edar video tersebut.  Bila PAS sudah marah kepada PKR, mudahlah Umporno untuk menghadapi PRU tidak lama lagi.  Mudah kan teorinya?  Memanglah mudah sebab yang menciptanya adalah di kalangan orang-orang bodoh dan bengap.  Alang-alang mahu cipta fitnah, buatlah betul-betul dan nampak cerdik sikit sebab dah alang-alang nak dapat api neraka biarlah berbaloi….
Aku tidak kesihan kepada pemimpin Umporno yang sememangnya rendah moral dan perasuah itu.  Aku cuma simpati kepada orang-orang kampong dan tok-tok lebai kampong yang tidak tahu apa-apa.  Tidak pasal-pasal saja mereka dapat saham dosa fitnah. 
Aku seru kepada orang-orang kampong dan saudara mara aku terutamanya cukuplah bergelumang dengan parti lucah ini.  Tidak guna berada di bawah pemimpin yang bacul dan dayus untuk berdebat secara akademik tetapi amat kreatif untuk cipta bahan lucah.  Tiada gunanya bersama mereka kecuali jika ingin menemani mereka di Neraka Jahannam nanti.  “Na’uzubillah”.

Go to Source
Author: WFAUZDIN NS

  • Comments Off

Bekas Mufti Perlis, Dr. Asri Zainul Abidin di dalam satu tweetnya mengecam pihak tertentu yang menjadikan kelucahan sebagai senjata politik dan menganggap bahawa negara akan musnah jika pihak berkenaan menguasai kepimpinan negara.

Kenyataan beliau itu dipercayai merujuk kepada isu penyebaran video seks lucah yang mengaitkan Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali, yang dimainkan oleh pihak blogger pro-UMNO melalui laman sosial dan blog-blog sejak beberapa hari ini.

Sementara itu harakahdaily melaporkan pelbagai pertubuhan bukan kerajaan dan badan-badan Islam membantah politik kotor yang cuba membunuh lawan dengan cara terkutuk.

Tindakan ini disifatkan dibuat tanpa mengambil kira sama ada budaya itu akan terkesan atau tidak terhadap generasi hari ini dan akan datang.

Demokrasi sihat bertunjangkan perkhidmatan kepada rakyat dan hujah tidak menjadi agenda utama dalam mengembangkan persaingan sihat dalam arena pilihan raya.

 ”Sepatutnya, budaya persaingan ini perlu lebih menjurus kepada hujah, penerangan dan bukannya budaya fitnah, apatah lagi lucah biarpun dalam keadaan sengit sekalipun,” tegas Pengerusi Mafrel, Syed Ibrahim Syed Noh, kepada Harakahdaily, hari ini.

Biarpun budaya ini sudah dijangka, kata beliau sewajarnya perlu dihentikan oleh mana-mana pihak, tidak kira dari Barisan Nasional mahupun Pakatan Rakyat. Tambah beliau, bukan sahaja pemimpin parti, malah para pendokong, ahli-ahli parti, termasuk unit perang saraf tidak menggunakan taktik kotor ini dalam usaha memenangi hati pengundi.

“Biarlah kempen atau strategi digerakkan mengikut lunas-lunas syarak yang lebih memikat hati pengundi tentang betapa tinggi dan mulianya nilai-nilai yang perlu diusahakan,” kata beliau lagi.

Sementara itu, Pesuruhjaya Suhakam, Shaa’ani Abdullah, berkata budaya lucah ini hanya menunjukkan pihak yang menyebarkannya sebagai seorang yang tidak bertanggungjawab, malah amat tidak beretika.

Menyatakan pendapatnya atas kapasiti peribadi beliau sendiri, Shaa’ani berkata semua pihak tidak wajar menjadikan isu seumpama itu sebagai alat untuk menjatuhkan seseorang atau parti tertentu.

Sambil menggesa ia dihentikan segera, Shaa’ani berpandangan rakyat patut melihat individu yang menyebarkan sebarang bahan lucah itu sebagai tidak bertanggungjawab.

“Siapa yang seharusnya menjadi wakil kita? Mereka yang berkempen dengan cara begini, pada pemikiran anda bolehkah menjamin dan melindungi hak anda apabila mereka menang nanti?

“Mereka yang akan duduk di atas (pemerintahan negara) perlu menunjukkan contoh terbaik, bukannya membiarkan budaya seperti ini terus menular dalam masyarakat ini,” tegas beliau.

Sementara itu, Naib Presiden Wadah Pencerdasan Umat Malaysia (Wadah), Prof Madya Dr Abdul Halim El Muhammady menegaskan, amalan politik di negara kita seharusnya lebih matang memandangkan sudah 55 tahun negara kita merdeka.

“Sepatutnya amalan politik kita lebih matang dari segi nilai kemanusiaan. Kematangan itu bukan sahaja dilihat dari segi kemajuan kebendaan tetapi sepatutnya juga dari segi nilai-nilai kemanusiaan untuk mengimbangi kemajuan yang kita capai.

 ”Tapi apa yang kita lihat nilai kemanusiaan dan adab semakin luntur, kekuatan jati diri, karektor Melayu Muslim semakin terhakis.

“Mana-mana ahli politik tak bermoral dalam apa jua konteks kita perlu tolak daripada dijadikan pemegang amanah,” katanya.

Pengerusi Persatuan Ulamak Malaysia Cawangan Wilayah Persekutuan, Dr Fauzi Zakaria pula mengingatkan pengamal media agar lebih bertanggungjawab dalam menyebarkan sesuatu perkara dan mengambil tanggungjawab memastikan kesahihan berita yang disebarkan itu.

“Saya menyeru masyarakat terutamanya akhir-akhir ini menjelang pilihan raya umum kita sama-sama membentuk masyarakat madani terutama kepada para pengamal media.

“Pengamal media peranannya lebih besar untuk membentuk masyarakat madani iaitu masyarakat yang dikehendaki oleh Allah,” katanya.

Nada yang sama turut disuarakan Presiden Angkatan Belia Islam Malaysia (Abim), Amidi Abdul Manan (gambar) yang mahu media lebih bertanggungjawab mengemukakan bukti bagi setiap perkara yang disebarkan.

“Media yang bertanggungjawab menentukan kesahihan apabila menyebarkan sesuatu perkara juga tanggungjawab kepada mereka yang membuat tuduhan untuk mengemukakan bukti, bukan meminta orang yang dituduh itu membuat penafian.

“Kita tak mendidik masyarakat kita dengan perkara-perkara (lucah) ini. Sudahlah kalau anak-anak kita baca akhbar sebegitu kita mesti malu.

“Perkara lucah sebegini lebih rancak dibincangkan berbanding membincangkan polisi-polisi atau apa yang nak disumbangkan kepada negara.

“Polisi dan tawarankepada rakyat yang harus dibincangkan, bukan perkara-perkara lucah yang pembuktiannya masih meragukan dan hanya bertujuan mengaibkan dan menimbulkan kesangsian pemilih,” katanya.

Dalam pada itu, penulis makalah berkaitan qazaf dan menjawab fitnah, Ustaz Zaidi menegaskan, amalan menyebarkan fitnah dan perkara lucah amat berbahaya kepdaa masyarakat khususnya generasi muda yang akan memimpin negara pada masa akan datang.

Katanya, walaupun semua pihak berusaha mengekalkan kuasa dan mandapatkan kuasa, mereka masih terikat dengan hukum Allah.

“Kerana kasih sayang kita kepada masyarakat kita jangan dibudayakan amalan berbohong dan menuduh seseorang tanpa cukup bukti tak kiralah dari pihak rakyat kepada pemerintah atau pemerintah kepada rakyat.

Kita mesti mengikat diri kita dengan hukum syarak dalam setiap perkara yang kita buat. Dalam suasana panas politik hari ini menjelang PRU 13 kita masih terikat dengan syarak, masih ditulis oleh malaikat dan akan dihisab, tak ada benda yang terlepas.

“Kepada yang nak mempertahankan kuasa atau yang nak mendapatkan kuasa masih perlu mengingat diri masing-masing dengan hukum Allah,” pesannya.Go to Source
Author: Anak Sungai Derhaka

  • Comments Off

Gin Marvel

Harini GM dedahkan WatanHarian.my adalah Lidah Bercabang Rasmi milik umno. Pihak macai menggunakan lidah rasmi milik mereka sebagai backup dalam menyokong hujah2 penipuan yg di lakukan.

Di daftarkan pada 12 March 2013 beralamat di Taman Sri Keramat Tengah. No Telefon & E-mail GM lampirkan sekali untuk tatapan umum… Dari sebahan maklumat yg GM terima menerusi para wartawan, SKMM menawarkan RM 1000 kepada sesiapa sahaja yg menggunakan & mempromosi Domain .MY………!!!

Apakah ini benar ? Jika benar pun apa salahnya…. hhhmmm………..esok GM nak daftar domain .My, boleh dapat RM 1000. Hehe…!!! 


http://www.facebook.com/ginmarvel

Go to Source
Author: Roslan Alan

  • Comments Off

Laman Blog ini:

Perkongsian bahan PENGALAMAN , MOTIVASI DAN CARA HIDUP dari sumber-sumber web lain.

  • zacky: call me [...]
  • Rico: My site is all about budget travel: tips, news and articles. I hope you like it as much as I liked [...]
  • GenjikOndUrO: CeLaka ZeOnis !! Hmm . . X berhati perUt lngsng ! [...]
  • tufail b mohd nasir: Hantaran tok owng negeri sembilan berape ek lau adew kwn2 ley bg thu ktew nk minx tlg nie [...]
  • sumathy: i rasa takut cabut gigi,i have masalah gigi rosak.i rasa macam fobia if nak cabut gigi [...]

Mesti lihat (tekan je gambar) !

.
.
.

.
.


Gambar caicng babi macam muka babi
.

Rumah berbentuk mangkuk tandas
.

Sawah padi sangat unik
.

Kereta dan motorsikal dalam 1
.

Jepun obses seks
.

Lama tapi moden
.

Sebab lelaki berbohong adalah?
.

Pages

like ?



Tekan gambar !